Join as Islamic FOREX Trader.

Friday, November 21, 2008

#1 post

salam,
ni post pertama, sebenarnya masih belajar cara-cara nak bina website sendiri. Nak pasarkan produk. Tapi mcm2 jumpa, ada yang free, ada yang kena bayar, ada bayar sikit dlu, ntah.. macam-macam ada.

jdnyer, x tau nak wat ape.. buatlah blog ni..
dulu pernah gak aku wat blog. sekali je..posting pun yang pertama tulah.. x tambah2. baru2 ni aku login balik,so bad rupa dia.Only that #1post jer,lebih baik delete terus blog tu, menyemak jer kat dalam ni..
jd. aku harap kali ni x jadi macam dlu.. aku tukar nama blog pada yang baru ni.

Doa2 moga ramai insan yang melayari internet kat luar sana tu, tengah dok cari MADU..terjumapa lah blog aku ni..(ada can ker? hehe..)blehlah tgk kat website free yang baru siap minggu ni. ni dia link website tu :-
http://madutulen.blinkweb.com
aku dengar macam citer tentang dapat side-income dari internet ni.. adsense lah,affiliate lah,bidvertiser lah.. macam2. Nak jugak aku try,, mana tau ada rezeki tambah income.

aku ni x de member online, maklumlah dulu belajar pasal besi2, strengh material, pulley lah, minyak hitam lah and etc..(mech.eng) pastu ni ngada-ngada nak main komputer plak.
memang satu habuk pun x tau pasal IT ni..sbb tu lah bila nak wat website, aku visit kat forum2, satu hapah pun aku x tau menda diorang cakap. html lah, php lah, dan apa2 lagi.

aku sebenarnya betul2 berharap dapat kuasai sumer ni, walaupun rasanya dah agak terlambat nak bandingkan menda ni dah berkembang pesat lebih 10 tahun, tapi sekurang-kurang ada la permulaan yang aku buat.

so, pada siapa2 yang terbuka blog ni, pastu ditakdirkan plak dia terrer pasal IT, bolehlah jadi member online aku ( klu sudi la). pastu bolehlah ajar aku macam2 pasal IT ni.. hehe...

panjang pula mukadimah. ok la. memang tujuan sebenar nak pasarkan MADU.. tapi x tau macammana. mudah-mudahan dengan langkah pertama aku ni, dapatlah aku ilham @ ada kawan2 yang sudi nak tolong..

No comments: